SURU S19
S19 on ainutlaatuinen sähkömopo innovaatio kanadalaisen sähkömoottoripyörien valmistajalta. Yritys on tytäryhtiö yhdelle ensimmäisistä sähkömoottoripyörien edelläkävijöistä vuodesta 2011 lähtien, Amarok Racingille , joka loi maailman ensimmäisen täysin yksikokoisen sähköisen superpyörän, Amarok P1:n.
[caption id="attachment_3232" align="aligncenter" width="350"] Amarok P1 sähköinen superpyörä[/caption]
SURU-skootterit on 100 % valmistettu Kanadassa ja 60 % materiaaleista on peräisin kestävästi Kanadasta.
Nimi SURU perustuu yrityksen perustajan, kansainvälisesti palkitun moottoripyöräsuunnittelijan Michael Uhlarikin lasten nimien alkukirjaimiin, joka opiskeli teollista muotoilua Torontossa, Ranskassa ja Lontoon arvostetussa Royal College of Artissa .
SURU S19 on muunneltu versio SURU Scrambleristä. S19 on optimoitu säännölliseen maantie-/kaupunkikäyttöön.
S19 on sähköinen liikkuvuusratkaisu, joka pohjimmiltaan keksii oman kategoriansa. Se on polkupyörän ja mopon risteys, joka jakaa osia sekä moottoripyörästä että polkupyörästä. Mopossa on polkimet ja suuret moottoripyörän pyörät, jousitus ja jarrut.
”SURUssa yhdistyvät polkupyörän rento helppokäyttöisyys ja moottoripyörän hikoilematon jännitys. Moottoripyörät houkuttelevat monia ihmisiä, jotka rakastavat kahvilakilpailijoiden ulkoasua ja mukautettua kulttuuria, mutta moottoripyöräilyyn ryhtyminen voi olla pelottavaa ja kallista. SURU on ihanteellinen portti ilman kipua."
Skootterin voimanlähteenä on 250, 500 tai 500 wattia pyörän sisäinen sähkömoottori, jonka huippunopeus on 32 km/h.
Skootterissa on irrotettava Sonyn valmistama litiumparisto 70 km sarjalle. Akun latausaika on 210 minuuttia. Akku on lukittava varkauden estämiseksi.
Skootteri on kestävä ja vankka. Pyörät ovat 3x vahvempia kuin tavalliset mopon pyörät ja niiden nopeus on 100 km/h. Kaikki elektroniikka on integroitu monokokkirunkoon, jotta ilkivallan aiheuttamat vauriot eivät ole mahdollisia. 1600 lumenin ajovalo on sisäänrakennettu eikä pultattu. Suunnittelu on valmistettu julkiseen skootterien yhteiskäyttöön.
Skootteri on varustettu moottoripyöräluokan 110 mm jarrurummulla (etupyörä). Jarrun etuna on, että se ei aiheuta ilmansaasteita.
Vähemmän ilmansaasteita kuin useimmat sähköskootterit
Levyjarrujen aiheuttama ilmansaaste on ihmisille myrkyllisempää kuin pakokaasut, ja jopa 20 % tavallisen ajoneuvon ilmansaasteista johtuu levyjarruista. Vaikka SURU S19 käyttää takalevyjarrua, etujarru ei aiheuta ilmansaasteita. Kun takapyörän sähkömoottori on konfiguroitu antamaan jarrutusvoimaa (regeneratiivista jarrutusta), voi olla mahdollista ohittaa takalevyjarrun käyttö ja estää myrkyllisimmän ilmansaasteen.
Skootteri voidaan varustaa kantokassilla rahtia ja toimitusta varten. Skootteri voidaan räätälöidä vastaamaan erityisiä liiketoiminnan vaatimuksia.
Mukautetut värit
Skootteri voidaan räätälöidä räätälöidyllä suunnittelulla.
Lähetä meille värimalli, väriviitekoodi tai valokuva mallista, josta pidät, niin teemme sinulle sopivan SURU-kehyksen.
Skootterin voi tilata verkosta ja se toimitetaan maailmanlaajuisesti.
2023 SURU Cycles Mallit
Valmistaja
Tuo tämä ajoneuvo
Haluatko tuoda tämän ajoneuvon kohteeseen Suomi? Täytä alla oleva lomake ja skootteriopas.fi -tiimi yrittää löytää maahantuontiasiantuntijan, joka hoitaa maahantuonnin, rekisteröinnin ja toimituksen kotiovellesi.